Gyakran Ismétlődő Kérdések

Megrendelés

Hogyan tudok rendelni?

A kiválasztott terméket helyezd a kosárba a „KOSÁRBA” gomb megnyomásával, majd a bevásárló ikonra kattintva eljutsz a pénztár oldalra. Itt add meg számlázási és szállítási adatait és az Általános Szerződési Feltételek elfogadása után kattintson a „MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE” gombra. A rendelés menetéről itt olvashat bővebben: https://rocketsmart.hu/vasarlasi-utmutato/rendeles-menete

Milyen fizetési lehetőségek vannak?

Megrendelés leadásakor 4 fizetési opció közül választhatsz:
  • Utánvételes fizetés: Közvetlenül a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával
  • Bankkártyás fizetés: Az online bankkártyás fizetést a Barion rendszere biztosítja
  • Banki átutalás: Közvetlenül bankszámlánkra is utalhatja megrendelésének összegét. A megjegyzés rovatban mindenképpen adja meg a megrendelés számát (pl. #12345). Csak az utalás sikeres beérkezése után adjuk át megrendelését futárszolgálatunknak.
  • PayPal: Fizethet PayPal fiókon keresztül is, vagy bankkártyával (VISA, Maestro, MasterCard stb.) is, amennyiben saját PayPal fiókjában regisztrálta bankkártyáját.
A fizetési feltételekről itt olvashat bővebben: https://rocketsmart.hu/vasarlasi-utmutato/fizetesi-opciok

Milyen szállítási lehetőségek vannak?

MXP Futárszolgálattal küldjük termékeinket. A szállításról itt olvashatsz bővebben: https://rocketsmart.hu/vasarlasi-utmutato/szallitas

Utánvétes fizetéssel tudok rendelni?

Igen, a futárnál tudsz fizetni készpénzzel vagy bankkártyával.

A termék, amit szeretnék nincs készleten. Mi a teendőm?

A készleten nem lévő termékek adatlapján fel tudsz iratkozni termékértesítőre. A termék amint készleten lesz értesítést kapsz az elérhetőségéről. A készleten nem lévő termékek beszerzési ideje kb. 1-2 hét.

Rosszul adtam meg az számlázási adataimat. Mi a teendőm?

Kérjük, amint a hibát észlelted, értesíts minket az hello@rocketsmart.hu email címen a helyesbítésről és mi javítjuk a számlát. Levelében kérjük, add meg a rendelésszámot, amelyet a visszaigazoló email-ben talál (pl. #3456). A már teljesített megrendelések számláját nem áll módunkban módosítani.

Nem kaptam meg a visszaigazoló email-t. Mi a teendőm?

A webes levelező programok (pl. Gmail. Yahoo stb.) és víruskereső programok gyakran spamként észlelik a rendszerüzeneteket, így előfordul, hogy ezek a levelek a SPAM mappába érkeznek. Kérjük, rendelése leadása után ellenőrizd spam mappáját is és ügyelj arra, hogy a postafiókod fogadóképes legyen.

A termékek ára tartalmazza az ÁFÁ-t?

Igen, webshopunkban a feltüntetett árak bruttó árak tartalmazzák a 27%-os ÁFÁ-t.

Szállítás

Mennyi idő a kiszállítás?

A kiszállítási idő 1-2 munkanap, gyakran már a rendelést követő napon megérkezik a csomag. Ha ettől eltér a várható kiszállítási idő, mindenképpen értesítünk email-ben vagy telefonon.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A futárszolgálat kiszállítás díja bruttó 1.490 Ft, amely tartalmazza a futárszolgálat költségét, csomagolási díjat, az utánvétes fizetés kezelési költségét és a csomagbiztosítási díjat. A csomagpontra történő szállítás díja bruttó 1.490 Ft, amely tartalmazza a szállítá költségét, csomagolási díjat és a csomagbiztosítási díjat.

Hogyan és mikor történik a kiszállítás?

Miután átadtuk a futárszolgálatnak csomagod, kapsz egy visszaigazoló email-t és egy SMS-t a csomag érkezéséről és a kézbesítés várható időpontjáról. A futár kétszer próbálja meg kézbesíteni a csomagot, így az első alkalommal nem tartózkodsz a megadott címen, másnap újra megpróbálja. A kiszállítás munkanapokon 8:00-17:00 között történik.

Lehetséges a számlázási címtől eltérő címet megadni?

Igen, ezt a rendelés leadásakor tudod megadni a „Szállítás másik címre” opciónál. Ha hibás címet adtál meg, vagy módosítani szeretnél, kérjük, haladéktalanul értesíts minket az hello@rocketsmart.hu email címen.

Rosszul adtam meg a szállításhoz szükséges adataimat. Mi a teendőm?

A rendelések feldolgozási ideje 24 óra. Kérjük, amint a hibát észlelted, haladéktalanul értesíts minket az hello@rocketsmart.hu email címen a helyesbítésről. Levelében kérjük, add meg a rendelésszámot, amelyet a visszaigazoló email-ben találsz (pl. #3456).

Már leadtam rendelésem, de módosítani szeretném szállítási címet. Mi a teendőm?

A rendelések feldolgozási ideje 24 óra. Kérjük, amint a hibát észlelted, haladéktalanul értesíts minket az hello@rocketsmart.hu email címen a helyesbítésről. Levelében kérjük, add meg a rendelésszámot, amelyet a visszaigazoló email-ben találsz (pl. #3456).

Értesít a futár kiszállításkor?

Igen, SMS-t kapsz a kézbesítés várható időpontjáról a kiszállítás reggelén, ill. ha a futár nem talál a címen, a megadott telefonszámon keresni fog.

Van csomagkövetés?

Igen, ezt email-ben küldjük meg Önnek a rendelés kiszállításának megkezdésekor.

Nem tudtam átvenni a csomagot. Mi a teendőm?

Másnap a futár újra kézbesíteni a csomagot - összesen kétszeri próbálkozást tesz a csomag kézbesítésére. Valamint telefonon tudsz egyeztetni a futárral a kézbesítés körülményeiről.

Lehet későbbi kiszállítást kérni?

Igen, kérjük, hogy a rendelés leadáskor a „Megjegyzés” rovatba írd be a dátumot, amikor át szeretnéd venni a csomagot.

Át tudom venni üzletben a megrendelésemet?

Jelenleg a személyes átvételt nem tudjuk biztosítani.

Át tudom venni csomagponton a megrendelésemet?

Igen, megrendelésed az általad kiválasztott PickPack csomagpontra szállítjuk, melyet a megrendelés leadásakor a Pénztár oldalon tudsz kiválasztani.

A csomagponton fizethetek utánvéttel?

Nem, csomagpontra csak előre kifizetett megrendeléseket tudunk kiszállítáni.

Van csomagbiztosítás?

Igen, van, költségét tartalmazza a szállítási díj.

Lehetséges postán maradóra kérni a megrendelést?

Nem, csak futárszolgálattal és csomagpontra történő kiszállítással tudunk teljesíteni megrendeléseket.

Fizethetek bankkártyával a futárnál?

Igen, van lehetőség bankkártyás fizetésre a futárnál.

Hétvégén is van kiszállítás?

Nem, kiszállítás csak hétköznapokon 08-17:00 óra között van.

Termékek

Milyen alkalmazást használjak?

Minden okosórához és okoskarkötőhöz más-más alkalmazás tartozik. A használati útmutatóban egy QR kódokkal, melyet beolvasva letöltheted és telepítheted az adott alkalmazást okostelefonodra. Felhívjuk figyelmed, hogy mivel az alkalmazásokat nem mi fejlesztettük és készítettük, így azok működését nem tudjuk garantálni az adott készüléken – csak termékeinkre tudunk garanciát és szavatosságot vállalni. Amennyiben gondja van az alkalmazással, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a fejlesztővel.

SIM-kártyás okosóra használható alkalmazás nélkül?

Természetesen használható alkalmazás összekapcsolása nélkül is, számos funkció működik alkalmazás nélkül is (fényképező, naptár, számológép, lépésszámláló, alvásmonitor, dátum/idő stb.), de más fontos funkciók (értesítések, hívás, SMS stb.) nem működnek, így nem ajánljuk, hogy alkalmazás összekapcsolása nélkül használd. iOS platform esetén nincs alkalmazás, ebben az esetben bluetooth kapcsolaton keresztül tud kapcsolatot létrehozni az okosóra és a telefon között.

Bluetooth vagy multisport okosóra használható alkalmazás nélkül?

Természetesen használható alkalmazás összekapcsolása nélkül is, számos funkció működik alkalmazás nélkül is (lépésszámláló, kalória számláló, alvásmonitor, dátum/idő stb.), de más fontos funkciók (pulzusmérő, vérnyomásmérő. értesítések, hívás, SMS stb.) nem működnek vagy nem működnek megfelelően/teljes értékűen, így nem ajánljuk, hogy alkalmazás összekapcsolása nélkül használd. Amennyiben pulzus-, vérnyomás- és véroxigénszint mérésre alkalmas okoskarkötőt vásároltál kérjük, hogy a termékhez kapcsolódó alkalmazást feltétlenül töltsd le, párosítsd az okosórát telefonoddal, ill. adataid feltétlenül add meg az alkalmazásban (nem, kor, testsúly, magasság stb.), mert a készülék PPG szenzora csak így tud releváns méréseket adni biojeleidről és aktivitásodról. Amennyiben ezt nem végzed el, úgy a készülék hibás és hiányos adatokat közöl.

Az okoskarkötő használható alkalmazás nélkül?

Használható, de egyáltalán nem ajánljuk. Amennyiben pulzus-, vérnyomás- és véroxigénszint mérésre alkalmas okoskarkötőt vásároltál kérjük, hogy a termékhez kapcsolódó alkalmazást feltétlenül töltsd le, párosítsd az okosórát telefonoddal, ill. adataid feltétlenül add meg az alkalmazásban (nem, kor, testsúly, magasság stb.), mert a készülék PPG szenzora csak így tud releváns méréseket adni biojeleidről és aktivitásodról. Amennyiben ezt nem végzed el, úgy a készülék hibás és hiányos adatokat közöl.

Hogyan tudom összekapcsolni a terméket a telefonommal?

Kapcsold be a bluetooth-t a telefonon és tedd elérhetővé. Töltsd le az alkalmazást a telefonodra Android eseten a Play Store-ból, iOS esetén Apple Store-ból, a gyárilag mellékelt angol nyelvű utasításban található név alapján, vagy olvassa be a QR kódot telefonjával, a karkötő dobozáról vagy a gyári utasításból a QR kódot. Telepítsd az alkalmazást. Amennyiben szükséges, regisztrálj fiókot. Engedélyezd az összes hozzáférhetőséget a telefon adataihoz a szinkronizálás érdekében. Az alkalmazáson belül keresd meg a Search/Connect/Link/Bind Bracelet/Band/Device menüt és keresd meg az okoskarkötőt/okosórát. Most már testre szabhatod az alkalmazásokat és kiválaszthatod, miről szeretnél értesítést (Notification) kapni. Valamint elindíthatod méréseket (Measurement), beállíthatod a céljaidat (Goals) és személyes adataid.

Hogyan tudom beállítani az idő és dátumot?

Az alkalmazás összekapcsolása után a dátum és idő automatikusan beállításra kerül.

Kompatibilis Android telefonokkal?

Minden okosóráik és okoskarkötőink 100% kompatibilisek minden Android telefonnal. Minimális rendszer követelmény: Android 4.3+

Kompatibilis iOS telefonokkal?

Bluetooth okosóráink és okoskarkötőink 100% kompatibilisek iOS telefonokkal. SIM kártyás okosóráink esetében 4 funkció (kameravezérlés, elvesztésgátló, értesítések szinkronizálása, telefonkönyv szinkronizálása) kivételével minden funkció kompatibilis. Minimális rendszer követelmény: iOS 7.0+

Magyar nyelvűek az okosórák és okoskarkötők?

Igen, SIM kártyás okosóráink rendelkeznek magyar nyelvű menüve, ezeket jelöljük a termékek adatlapján. Okoskarkötőink 98%-ban nyelvfüggetlenek, nem igényel nyelvtudást, menüje számokat, ikonokat és mértékegységeket (pl. bpm, kCal, Hgmm, km stb.) tartalmaznak. Bluetooth és multisport okosóráink használata szintén nem igényel nyelvtudást, minimális mennyiségű angol szót tartalmaznak, ezeket jelöljük az egyes termékek adatlapján.

Az alkalmazás magyar nyelvű?

A legtöbb alkalmazásunk magyar, kisebb részük angol nyelvű, ezeket jelöljük az egy termékek adatlapján.

Bővíthető memóriakártyával?

SIM kártyás okosóráink bővíthetőek micro SD memóriakártyával (TF Card), max. 32GB-ig. Más termékünk nem bővíthető.

Hogyan tudom a SIM kártyát behelyezni az okosórába?

Okosóráink rendelkeznek SIM kártya foglalattal. Ehhez el kell távolítani a hátlapot, ki kell venni az akkumulátort, majd behelyezni a SIM slot-ba. Ehhez kapcsolódó részletes információt megtalálod a használati útmutatóban.

Milyen SIM kártya használható az okosórákban?

Az okosórákkal micro SIM kártyával kompatibilisek.

Hogyan tudom a memóriakártyát behelyezni az okosórába?

Okosóráink rendelkeznek memóriakártya foglalattal. Ehhez el kell távolítani a hátlapot, ki kell venni az akkumulátort, majd behelyezni a TF Card slot-ba. Ehhez kapcsolódó részletes információt megtalálod a használati útmutatóban.

Az okoskarkötőbe behelyezhető SIM- és memóriakártya?

Nem, okoskarkötőink nem rendelkeznek SIM- és memóriakártya foglalattal.

Kapok a termékhez magyar nyelvű használati útmutatót?

Igen, a magyar nyelvű használati útmutatókat itt találod: https://rocketsmart.hu/tudastar/hasznalati-utmutatok

Milyen kiegészítőket kapok a termékhez?

Minden termékünkhöz alapfelszereltségként jár gyári doboz, USB töltőkábel, használati útmutató. Egyes termékeinkhez alapfelszereltségként tartozik kompatibilis kijelzővédő fólia és/vagy ajándék pótszíj. Ezeket jelöljük az egyes termékek adatlapján.

Vízállóak a termékek?

A termékek adatlapján találod meg a vízállóságukra vonatkozó jelölést. Az IP védettségről itt olvashatsz bővebben: https://rocketsmart.hu/tudastar/ip-vedettseg

Mi az IP tanúsítvány?

Az IP-védettség (International Protection Marking) jelentése Nemzetközi Védettségjelölés. Egy műszaki berendezés áramköreit védő tokozás (készülékház) környezeti behatások elleni védettségét jelzik vele. Az elektromos készülékek burkolatát felhasználási céljától, illetve a felhasználás jellegétől függően szilárdtest és víz behatolás elleni védelemmel látják el. Ezeken a készülékeken fel vannak tüntetve a különböző IP védelmi módok jelképei, illetve az IP védettség fokát jelző két szám. A különböző környezeti behatás elleni védelemre, különféle védettségi fokozatú elektromos eszközöket, készülékeket gyártanak. Az IP védettségről itt olvashat bővebben: https://rocketsmart.hu/tudastar/ip-vedettseg

Pulzusmérővel rendelkezik a termék?

A legtöbb termékünk rendelkezik PPG szenzorral (optikai pulzusmérő), erről tájékozódj a termékek adatlapján.

Az okoskarkötőm fals adatokat mér. Mi a teendőm?

Amennyiben pulzus-, vérnyomás- és véroxigénszint mérésre alkalmas okoskarkötőt vásároltál, kérjük, hogy a termékhez kapcsolódó alkalmazást feltétlenül töltsd le, párosítsd az okoskakötőt telefonoddal, ill. adataid feltétlenül add meg az alkalmazásban (nem, kor, testsúly, magasság stb.), mert a készülék PPG szenzora csak így tud releváns méréseket adni biojeleidről. Amennyiben ezt nem végzed el, úgy a készülék hibás és hiányos adatokat közölhet.

Hogyan tudom beüzemelni a terméket?

A készülék akkumulátorát használatba vétel előtt töltsd fel, legalább 2 órán hagyd a töltőn. Töltsd le és telepítse a hozzátartozó alkalmazást okos telefonodra. Kövesd a használati útmutatóban található lépéseket és instrukciókat.

Garancia

Mennyi a garancia ideje?

Minden általunk forgalmazott termékre a jogszabályban előírtak szerint 1 év garanciát és 14 nap pénz visszafizetési garanciát biztosítunk. Az garanciáról itt olvashat bővebben: https://rocketsmart.hu/vasarlasi-utmutato/garancia

Mire nem terjed ki a garancia?

  • Helytelen szállítás, tárolás
  • Erőszakos külső behatás, sérülés
  • IP védettségnek nem megfelelő használat
  • Túlfeszültség okozta rongálódás
  • Szakszerűtlen kezelés
  • Nedves környezetben való tárolás
  • Külső javítás, bővítés, átalakítás
  • Természetes elhasználódás
Az garanciáról itt olvashat bővebben: https://rocketsmart.hu/vasarlasi-utmutato/garancia

Hogyan tudom érvényesíteni a garanciát?

Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésedre, az alábbi hiba bejelentő űrlap kitöltésével tudod érvényesíteni a garanciát: https://rocketsmart.hu/vasarlasi-utmutato/garancia/garancialis-hibabejelentes

Hogyan tudok elállni a vásárlástól?

Ha már kézhez kaptad a terméket, de meggondoltad magad, fogyasztóként, a rendelésed kézhez vételétől számított 14 napon belül, indoklás nélkül elállhatsz a megvásárolt terméktől. Erről itt olvashatsz bővebben: https://rocketsmart.hu/vasarlasi-utmutato/fogyasztovedelmi-es-elallasi-tajekoztato Ha a rendelésed még feldolgozás alatt van, de meggondoltad magad, kérjük, jelezd nekünk a hello@rocketsmart.hu email címen.

Mit kell tennem a termék visszaküldése előtt?

Ehhez ki kell töltened az elállási nyilatkozatod, elküldeni részünkre, majd visszaküldeni a terméket. A 14 napos elállási jogról és termék visszaküldésről itt olvashatsz bővebben: https://rocketsmart.hu/vasarlasi-utmutato/fogyasztovedelmi-es-elallasi-tajekoztato

Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?

A megvásárolt terméket postai úton vagy futárszolgálatattal küldheted vissza részünkre, személyesen nem tudjuk átvenni. Vásárlástól való elállás esetén a termék visszaküldéséről Neked kell gondoskodnod és a visszaszállítási költség Téged terhel. Visszaküldési cím: MixPakk Kft - Rocket Smart, 1116 Budapest, Barázda u. 42.

A termék, amit rendeltem nem működik megfelelően. Mi a teendőm?

Amennyiben problémád van a termék beüzemelésével vagy a folyamatos használat során, böngészd át „Hasznos tippek” oldalunkat, ahol biztosan megtalálod a megoldást problémádra. Legtöbbször a kezdeti nehézségek vagy problémának tűnő akadályok egyszerűen elháríthatóak és megoldhatóak.

Hibás/sérült terméket kaptam. Mi a teendőm?

Főmenü