Szállítási információk

Megrendelésed már másnap Nálad van!

Csomagodat az MXP Futárszolgálat munkatársai szállítják ki Neked!

Az MXP Futárszolgálat munkatársai rugalmas kézbesítés keretén belül, munkanapokon 8-17 óra között szállítják ki az általad megadott címre, az ország bármely területére. A kiszálíltás díja egységesen 1.690 Ft.

(A szállítási díjon kívül nem terhel további költség, a csomagolás-, biztosítás- és egyéb díjat a szállítási költség tartalmaz.)

Megrendelésed követően a futárszolgálat részére történt csomag átadásakor egy e-mailben tájékoztatunk a szállítás napjáról. Helyszínen történő fizetés esetén készpénzzel vagy bankkártyával tudod a csomag ellenértékén kiegyenlíteni.

A rugalmas kézbesítési kísérlet szolgáltatás keretén belül a futár kétszer próbálja meg a csomagot kézbesíteni. A kiszállítás napjának reggelén SMS értesítést kapsz, mely tartalmazza a futár telefonszámát, az MXP ügyfélszolgálat telefonszámát, és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítés idejéről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre.

A 14:00-óráig leadott rendeléseket a legtöbb esetben még aznap elküldjük, így azok legkésőbb másnap már át is vehetőek. Amennyiben a szállítást a várható kézbesítéstől eltérő időpontban szeretnéd, kérjük, eléhetőségeink egyiként jelezd, így a csomagodat magas prioritással kezeljük, és mindent megteszünk annak érdekében hogy az minél hamarabb eljusson Hozzád.

PickPackPont csomagpontra történő szállítás

Ha megrendelésed csomagponton szeretnéd átvenni, kérd PickPackPont csomagautomatába, melynek költsége 1.190 Ft.

(A szállítási díjon kívül nem terhel további költség, a csomagolás-, biztosítás- és egyéb díjat a szállítási költség tartalmaz.)

Megrendelésed követően 1 munkanapon belül kiszállítjuk az általad kiválaszotott PickPack csomagpontra. A csomag átvételéről email-ben küldi meg a szükséges információkat számodra rendszerünk. PickPack pontra történő szállítás esetén az utánvétes fizetést nem tudjuk biztosítani, csak előre kifizetett megrendeléseket tudunk csomagpontokra teljesíteni.

A 14:00-óráig leadott rendeléseket a legtöbb esetben még aznap elküldjük, így azok legkésőbb másnap már át is vehetőek. Amennyiben a szállítást a várható kézbesítéstől eltérő időpontban szeretnéd, kérjük, eléhetőségeink egyiként jelezd, így a csomagodat magas prioritással kezeljük, és mindent megteszünk annak érdekében hogy az minél hamarabb eljusson Hozzád.

1 napos szállítási idő

Megrendelésed már másnap, 1 munkanapos szállítási idővel megérkezik Hozzád.

Ingyenes szállítás

20.000 Ft értékű megrendelés esetén a házhoz szállítás díjmentes

Rugalmas kézbesítés

Megrendelésed követően az email- és SMS értesítés után a futár két alkalommal kísérli meg a kézbesítést.

Kiszállítási folyamat

Megrendelésed villámgyorsan feldolgozzuk, becsomagoljuk és továbbítjuk

1

Megrendelés rögzítése

  • Az első lépés, mikor megrendelésed leadod webshopunkban.
  • Mivel csak raktáron lévő termék(ek)et tudsz megrendelni, így megrendelésed legfeljebb 4 percen belül visszaigazoljuk a nap 24 órájában.
2

Megrendelés feldolgozása

  • A megrendelelt terméket gondosan összekészítjük és alaposan becsomagoljuk.
  • Megszervezzük a fuvart címedre - ekkor kapod meg az első visszaigazoló emailt az MXP-től.
3

Átadás a futárszolgálatnak

  • Megrendelésed összekészítése után a futár elszállítja a csomagot központi raktárunkból.
  • Ekkor tőlünk kapsz egy értesítő email a megrendelés teljesítéséről.
4

Kiszállítás

  • Másnap már várhatod is a futárt a csomaggal.
  • A reggeli órákban az MXP-től kapsz egy SMS értesítést a kézbesítés várható időpontjáról.
  • Ha csomagpontra kérted, a PickPackPont email-ben értesít az átvételről
  • Ha utánvétesen rendeltél, a futárnál fizethetsz készpénzzel vagy bankkártyával is (nem kell előre jelezned).

Gyakran Ismételt Kérdések

Összegyűjtöttük a leggyakoribb kérdéseket és válaszokat a szállítással kapcsolatban

Mennyi a szállítási idő?

A kiszállítási idő 1 munkanap, gyakran már a rendelést követő napon megérkezik a csomag. Ha ettől eltér a várható kiszállítási idő, mindenképpen értesítünk email-ben vagy telefonon.

Mennyibe kerül a szállítás?

A futárszolgálat kiszállítás díja bruttó 1.690 Ft, amely tartalmazza a futárszolgálat költségét, csomagolási díjat, az utánvétes fizetés kezelési költségét és a csomagbiztosítási díjat. A csomagpontra történő szállítás díja bruttó 1.190 Ft, amely tartalmazza a szállítá költségét, csomagolási díjat és a csomagbiztosítási díjat.

Hogyan történik a kiszállítás és a kézbesítés?

Miután átadtuk a futárszolgálatnak csomagjod, kapsz egy email-t és egy SMS-t a csomag érkezéséről és a kézbesítés várható időpontjáról. A futár kétszer próbálja meg kézbesíteni a csomagot, így ha az első alkalommal nem tartózkodsz a megadott címen, másnap újra megpróbálja. A kiszállítás munkanapokon 8:00-17:00 között történik.

Lehetséges a számlázási címtől eltérő címet megadni?

Igen, ezt a rendelés leadásakor tudod megadni a „Szállítás másik címre” opciónál. Ha hibás címet adtál meg, vagy módosítani szeretnéd kérjük, haladéktalanul értesíts minket az hello@rocketsmart.hu email címen.

Rosszul adtam meg a szállításhoz szükséges adataimat. Mi a teendőm?

Kérjük, amint a hibát észlelted, haladéktalanul értesíts minket az hello@rocketsmart.hu email címen a helyesbítésről. Levelében kérjük, add meg a rendelésszámot, amelyet a visszaigazoló email-ben találsz (pl. #23456).

Már leadtam rendelésem, de módosítani szeretném szállítási címet. Mi a teendőm?

Kérjük, hogy címváltoztatási szándékodról haladéktalanul értesíts minket az hello@rocketsmart.hu email címen a helyesbítésről. Levelében kérjük, add meg a rendelésszámot, amelyet a visszaigazoló email-ben találsz (pl. #23456).

Értesít a futár kiszállításkor?

Igen, SMS-t kapsz a kézbesítés várható időpontjáról, ill. ha a futár nem talál a címen a megadott telefonszámon keresni fog.

Van csomagkövetés?

Igen, ezt email-ben küldjük meg a rendelés kiszállításának megkezdésekor.

Nem tudtam átvenni a csomagot. Mi a teendőm?

Másnap a futár újra kézbesíteni a csomagot – összesen kétszeri próbálkozást tesz a csomag kézbesítésére.

Lehet későbbi kiszállítást kérni?

Igen, kérjük, hogy a rendelés leadáskor a „Megjegyzés” rovatba írd be a dátumot, amikor át szeretnéd venni a csomagot.

Át tudom venni üzletben a megrendelésemet?

Nem, csak futárszolgálattal és csomagpontra történő kiszállítással tudunk teljesíteni megrendeléseket.

Át tudom venni csomagponton a megrendelésemet?

Igen, megrendelésed az általad kiválasztott PickPack csomagpontra szállítjuk, melyet a megrendelés leadásakor a Pénztár oldalon tudsz kiválasztani.

A csomagponton fizethetek utánvéttel?

Nem, csomagpontra csak előre kifizetett megrendeléseket tudunk kiszállítáni.

Van csomagbiztosítás?

Igen, van, költségét tartalmazza a szállítási díj.

Lehetséges postán maradóra kérni a megrendelést?

Nem, csak futárszolgálattal és csomagpontra történő kiszállítással tudunk teljesíteni megrendeléseket.

Fizethetek bankkártyával a futárnál?

Igen, van lehetőség bankkártyás fizetésre a futárnál.

Hétvégén is van kiszállítás?

Nem, kiszállítás csak munkanapokon 08-17:00 óra között van.

További kérdésed van? Kérdezz tőlünk bátran!

Főmenü