Szállítási információk

Megrendelésed már másnap Nálad van!

Csomagodat az MXP Futárszolgálat munkatársai szállítják ki Neked!

Az MXP Futárszolgálat munkatársai rugalmas kézbesítés keretén belül, munkanapokon 8-17 óra között szállítják ki az általad megadott címre, az ország bármely területére. A kiszálíltás díja egységesen 1.490 Ft.

(A szállítási díjon kívül nem terhel további költség, a csomagolás-, biztosítás- és egyéb díjat a szállítási költség tartalmaz.)

Megrendelésed követően a futárszolgálat részére történt csomag átadásakor egy e-mailben tájékoztatunk a szállítás napjáról. Helyszínen történő fizetés esetén készpénzzel vagy bankkártyával tudod a csomag ellenértékén kiegyenlíteni.

A rugalmas kézbesítési kísérlet szolgáltatás keretén belül a futár kétszer próbálja meg a csomagot kézbesíteni. A kiszállítás napjának reggelén SMS értesítést kapsz, mely tartalmazza a futár telefonszámát, az MXP ügyfélszolgálat telefonszámát, és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítés idejéről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre.

A 14:00-óráig leadott rendeléseket a legtöbb esetben még aznap elküldjük, így azok legkésőbb másnap már át is vehetőek. Amennyiben a szállítást a várható kézbesítéstől eltérő időpontban szeretnéd, kérjük, eléhetőségeink egyiként jelezd, így a csomagodat magas prioritással kezeljük, és mindent megteszünk annak érdekében hogy az minél hamarabb eljusson Hozzád.

A 14:00-óráig leadott rendeléseket a legtöbb esetben még aznap elküldjük, így azok legkésőbb másnap már át is vehetőek. Amennyiben a szállítást a várható kézbesítéstől eltérő időpontban szeretnéd, kérjük, eléhetőségeink egyiként jelezd, így a csomagodat magas prioritással kezeljük, és mindent megteszünk annak érdekében hogy az minél hamarabb eljusson Hozzád.

1 napos szállítási idő

Megrendelésed már másnap, 1 munkanapos szállítási idővel megérkezik Hozzád.

Ingyenes szállítás

20.000 Ft értékű megrendelés esetén a házhoz szállítás díjmentes

Rugalmas kézbesítés

Megrendelésed követően az email- és SMS értesítés után a futár két alkalommal kísérli meg a kézbesítést.

PickPackPont csomagpontra történő szállítás

Ha megrendelésed csomagponton szeretnéd átvenni, kérd PickPackPont csomagautomatába, melynek költsége 1.490 Ft.

(A szállítási díjon kívül nem terhel további költség, a csomagolás-, biztosítás- és egyéb díjat a szállítási költség tartalmaz.)

A csomag átvételéről email-ben küldi meg a szükséges információkat számodra rendszerünk. PickPack pontra történő szállítás esetén az utánvétes fizetést is tudjuk biztosítani. Kérjük, vedd figyelembe, hogy a csomagpontra történő kiszállítás ideje 3-5 munkanap is lehet – ha a csomagod sürgős, a megrendelés leadása során válaszd a futárszolgálatot.

Kiszállítási folyamat

Megrendelésed villámgyorsan feldolgozzuk, becsomagoljuk és továbbítjuk

1

Megrendelés rögzítése

  • Az első lépés, mikor megrendelésed leadod webshopunkban.
  • Mivel csak raktáron lévő termék(ek)et tudsz megrendelni, így megrendelésed legfeljebb 4 percen belül visszaigazoljuk a nap 24 órájában.
2

Megrendelés feldolgozása

  • A megrendelelt terméket gondosan összekészítjük és alaposan becsomagoljuk.
  • Megszervezzük a fuvart címedre - ekkor kapod meg az első visszaigazoló emailt az MXP-től.
3

Átadás a futárszolgálatnak

  • Megrendelésed összekészítése után a futár elszállítja a csomagot központi raktárunkból.
  • Ekkor tőlünk kapsz egy értesítő email a megrendelés teljesítéséről.
4

Kiszállítás

  • Másnap már várhatod is a futárt a csomaggal.
  • A reggeli órákban az MXP-től kapsz egy SMS értesítést a kézbesítés várható időpontjáról.
  • Ha csomagpontra kérted, a PickPackPont email-ben értesít az átvételről
  • Ha utánvétesen rendeltél, a futárnál fizethetsz készpénzzel vagy bankkártyával is (nem kell előre jelezned).

Gyakran Ismételt Kérdések

Összegyűjtöttük a leggyakoribb kérdéseket és válaszokat a szállítással kapcsolatban

Mennyi a szállítási idő?

A kiszállítási idő 1 munkanap, gyakran már a rendelést követő napon megérkezik a csomag. Ha ettől eltér a várható kiszállítási idő, mindenképpen értesítünk email-ben vagy telefonon.

Mennyibe kerül a szállítás?

A futárszolgálat kiszállítás díja bruttó 1.490 Ft, amely tartalmazza a futárszolgálat költségét, csomagolási díjat, az utánvétes fizetés kezelési költségét és a csomagbiztosítási díjat. A csomagpontra történő szállítás díja bruttó 1.490 Ft, amely tartalmazza a szállítá költségét, csomagolási díjat és a csomagbiztosítási díjat.

Hogyan történik a kiszállítás és a kézbesítés?

Miután átadtuk a futárszolgálatnak csomagjod, kapsz egy email-t és egy SMS-t a csomag érkezéséről és a kézbesítés várható időpontjáról. A futár kétszer próbálja meg kézbesíteni a csomagot, így ha az első alkalommal nem tartózkodsz a megadott címen, másnap újra megpróbálja. A kiszállítás munkanapokon 8:00-17:00 között történik.

Lehetséges a számlázási címtől eltérő címet megadni?

Igen, ezt a rendelés leadásakor tudod megadni a „Szállítás másik címre” opciónál. Ha hibás címet adtál meg, vagy módosítani szeretnéd kérjük, haladéktalanul értesíts minket az hello@rocketsmart.hu email címen.

Rosszul adtam meg a szállításhoz szükséges adataimat. Mi a teendőm?

Kérjük, amint a hibát észlelted, haladéktalanul értesíts minket az hello@rocketsmart.hu email címen a helyesbítésről. Levelében kérjük, add meg a rendelésszámot, amelyet a visszaigazoló email-ben találsz (pl. #23456).

Már leadtam rendelésem, de módosítani szeretném szállítási címet. Mi a teendőm?

Kérjük, hogy címváltoztatási szándékodról haladéktalanul értesíts minket az hello@rocketsmart.hu email címen a helyesbítésről. Levelében kérjük, add meg a rendelésszámot, amelyet a visszaigazoló email-ben találsz (pl. #23456).

Értesít a futár kiszállításkor?

Igen, SMS-t kapsz a kézbesítés várható időpontjáról, ill. ha a futár nem talál a címen a megadott telefonszámon keresni fog.

Van csomagkövetés?

Igen, ezt email-ben küldjük meg a rendelés kiszállításának megkezdésekor.

Nem tudtam átvenni a csomagot. Mi a teendőm?

Másnap a futár újra kézbesíteni a csomagot – összesen kétszeri próbálkozást tesz a csomag kézbesítésére.

Lehet későbbi kiszállítást kérni?

Igen, kérjük, hogy a rendelés leadáskor a „Megjegyzés” rovatba írd be a dátumot, amikor át szeretnéd venni a csomagot.

Át tudom venni üzletben a megrendelésemet?

Nem, csak futárszolgálattal és csomagpontra történő kiszállítással tudunk teljesíteni megrendeléseket.

Át tudom venni csomagponton a megrendelésemet?

Igen, megrendelésed az általad kiválasztott PickPack csomagpontra szállítjuk, melyet a megrendelés leadásakor a Pénztár oldalon tudsz kiválasztani.

A csomagponton fizethetek utánvéttel?

Nem, csomagpontra csak előre kifizetett megrendeléseket tudunk kiszállítáni.

Van csomagbiztosítás?

Igen, van, költségét tartalmazza a szállítási díj.

Lehetséges postán maradóra kérni a megrendelést?

Nem, csak futárszolgálattal és csomagpontra történő kiszállítással tudunk teljesíteni megrendeléseket.

Fizethetek bankkártyával a futárnál?

Igen, van lehetőség bankkártyás fizetésre a futárnál.

Hétvégén is van kiszállítás?

Nem, kiszállítás csak munkanapokon 08-17:00 óra között van.

További kérdésed van? Kérdezz tőlünk bátran!

Főmenü